Autovakmeester Van Der Vleuten | Waspik | Over ons.

Over ons

Pagina delen

Ik wil een afspraak maken

Ik wil een offerte aanvragen

APK vervaldatum check

Neem contact op

Autovakmeester van der Vleuten is een merk-onafhankelijk autobedrijf gevestigd in Waspik, Noord-Brabant. Ons bedrijf is zichtbaar vanaf de A59, u herkent ons pand aan de regenboog. In 1971 zijn Ton en Annie gestart, in 2019 heeft hun dochter Raquel de leiding over de dagelijkse gang van zaken. We zijn een full service bedrijf, dat wil zeggen dat u bij ons terecht kunt met uw auto voor APK, onderhoud, reparatie, banden, schadeherstel en diagnose. Daarnaast verkopen wij nieuwe en gebruikte auto’s.

Zelf hebben wij geen grote voorraad maar indien gewenst gaan wij samen met u op zoek naar de auto van uw wensen! We werken met een klein team en vinden het belangrijk dat u zich bij ons thuis voelt. We doen voor u wat we beloven, houden u op de hoogte en leveren kwaliteit, inclusief 36 maanden garantie op arbeid en onderdelen!

Cookies op Autovakmeester
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.