Aankoopkeuring Auto bij Autovakmeester Roelink

Aankoopkeuring auto

Pagina delen

Ik wil een afspraak maken

Ik wil een offerte aanvragen

APK vervaldatum check

Neem contact op

Aankoopkeuring Auto bij Autovakmeester Roelink

Heb je een tweedehands auto op het oog en wilt u zeker weten dat alles goed zit? Dat snappen we bij Autobedrijf Roelink, want een auto is een flinke aankoop. Daarom helpen we u graag meer zekerheid te geven over de staat van de auto. Bij ons kunt u terecht voor een aankoopkeuring, een betrouwbaar en onafhankelijk servicepunt.

De aankoopkeuring bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Screening en proefrit
  • Controle kilometerstand
  • Controle binnen- en buitenzijde
  • Inspectie op de brug
  • Inspectie schade
  • Bandenprofiel
  • Diagnose check

Door de jarenlange ervaring van Autobedrijf Roelink in de aankoop en verkoop van tweedehandsauto’s en met de technische kennis, krijg je van ons een onafhankelijk advies over jou aan te kopen auto.

 Aankoopkeuring auto aanvragen

Cookies op Autovakmeester
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.