icon-phone
Menu
8.9

Ontstaan Autovakmeester

Pagina delen

In 2018 is Autovakmeester ontstaan vanuit AD Autobedrijf.

AD Autobedrijf was een garageformule zonder poespas, waar betrouwbaarheid en professionaliteit de boventoon voeren. Een lokaal garagebedrijf met een goede reputatie. Vakkundig personeel en persoonlijk contact zijn voor de doelgroepen doorslaggevend in de keuze voor een garagebedrijf.

Gedegen onderzoeken van Motivaction en Well Mobility toonden alleen aan: AD Autobedrijf is gedateerd, de naam is niet helder, de boodschap niet duidelijk. AD Autobedrijf moet worden klaargestoomd voor de toekomst. Bij het bouwen van een nieuw merk moet je er helemaal voor gaan, anders blijf je ergens aan vastplakken waar je niet meer bij hoort. Dus: een nieuwe naam, nieuwe kleuren, nieuw logo, nieuw pakket. Behoud echter wel de unieke elementen.

De basis wordt gevormd door de bestaande merkessenties: betaalbaar, persoonlijk, vertrouwen, open en eerlijk. In de nieuwe formule worden daaraan toegevoegd: professioneel, gegarandeerd, vakkundig en betrouwbaar.

Auto, Vak, Meester, Autovakmeester, Kernwaarden, Kernwaarden Autovakmeester

Wil je ook een Autovakmeester worden? Bekijk hier alle voordelen van Autovakmeester.