Menu
9.5
Bericht delen
24 augustus 2022

Stéphane Kox ambassadrice voor NAPA Nederland

Introductie Stéphane voor NAPA Nederland

Met trots introduceert Alliance Automotive Group Benelux (AAGB) Stéphane Kox als ambassadrice voor NAPA Nederland. Stéphane is een bekend gezicht binnen de autosport. Ze is actief geweest in verschillende raceklassen, instructrice voor Lamborghini Squadra Race en sinds dit jaar pitreporter voor de Formule 1 bij Viaplay.

Als dochter van oud Le Mans winnaar coureur Peter Kox is Stéphane opgegroeid met racen en de snelste auto’s. De passie voor auto’s en de autowereld komt dus niet als een verrassing. Stéphane: “Ik ben opgegroeid in de autosport. Mijn vader was professioneel coureur, dus ik kom al van kleins af aan op de circuits en dat heeft me altijd gegrepen. Zo ben ik uiteindelijk zelf de autosport ingerold. En gelukkig ben ik daar nu nog altijd mee bezig.” Met haar achtergrond en expertise de perfecte keuze als ambassadrice van NAPA Nederland.

Bekijk de video van Stéphane

Cookies op Autovakmeester
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.